Indmeldelse og tilmelding

Hvis barnet skal meldes ind i foreningen, skal det ske før tilmeldingen til kurset på Børnehøjskolen. Derfor bør du følge nedenstående vejledning fra toppen og ned. (OBS: Det er nemmest på en computer).
 

1) Gør sådan for at melde barnet ind i KFUM og KFUK

  1. Gå til indmeldelsessiden her - og vend efter indmeldelsen tilbage til denne side og fortsæt med punkterne herunder

2) Gå nu til tilmelding og betaling for kurset på Børnehøjskolen 

  1. Vælg det ønskede kursus og gør derefter som beskrevet i punkterne nedenfor:
  2. Har du ikke logget ind tidligere, skal du gøre følgende:
    1. Klik på ”Modtag adgangskode”.
    2. Skriv den e-mailadresse du brugte ifm. tilmelding eller skriv barnets medlemsnummer og vælg "Modtag kodeord".
    3. Du modtager nu en e-mail fra "KFUM og KFUK i Danmark". Klik på linket "Nulstil kodeord".
    4. Vælg en ny adgangskode og klik "Gem adgangskode".
    5. Du lander nu på barnets medlemskort.
       
  3. Gå til kursustilmeldingen igen:
  4. Nu kan du logge ind med din mail eller medlemsnummer og den kode, du har valgt - eller måske er du allerede logget ind
  5. Vælg barnets navn i dropdown-menuen ved "Deltager"
  6. Udfyld kontaktoplysninger
  7. Skriv venligst navn, e-mail og mobiltelefonnummer på minimum én forælder.
  8. Angiv eventuelle allergier (af hensyn til aftensmad og snacks)
  9. Skriv evt. andet, vi bør vide om barnet (evt. handikap mv.)
  10. Klik "Fortsæt"
  11. Skriv hvem der er betaleren
  12. Vælg betalingsmetode
  13. Sæt flueben ved "Jeg accepterer betalingsbetingelserne". (Ved aflysning af kurset refunderes det fulde beløb).
  14. Klik "Betal" og gennemfør betalingen med kort eller MobilePay
  15. Du modtager en mail som bekræftelse

 

Har du spørgsmål til tilmeldingen?