Kære deltager på Hvide Klit Familiecamp 2025

Vi glæder os til at byde dig og din familie velkommen på årets Hvide Klit Familiecamp 2025 - en uge fyldt med fællesskab, foredrag, leg og sjove aktiviteter for både børn, unge og voksne.

Her på hjemmesiden kan I finde program og praktiske informationer. Vi har samlet så meget info som muligt her, så den tid der går på meddelelser på lejren begrænses mest muligt.

Enkelte informationer deles på vores Facebook-side, men vi bestræber os på at dette kun er ekstra-info og ikke nødvendige oplysninger. Siden hedder: ”Hvide Klit familiecamp”. Derudover er der et torv på lejrpladsen, hvor dagsprogram m.m. kan ses.

På lejren er vi alle frivillige og skaber en skøn lejr ved at løfte i flok. Mange af jer har allerede inden lejren påtaget jer forskellige opgaver i løbet af ugen - tak for det! Derudover vil alle deltagere ved ankomsten kunne vælge imellem forskellige praktiske opgaver, der skal løses i løbet af ugen. På den måde hjælper vi alle til med, at det skal blive en god uge for alle. På forhånd tak.

Nogle har været med i mange år, hvilket er rigtig dejligt, men heldigvis kommer der også hvert år nye deltagere til. I den forbindelse håber vi alle vil gøre deres for særligt at hjælpe nye deltagere ind i fællesskabet og i det hele taget sørge for, at alle får en god oplevelse.

Hvide Klit Familiecamp skal være et trygt sted for alle – også om natten. Derfor er der vågne nattevagter på lejren fra 23.00 – 06.00. Nattevagterne patruljerer på campingarealet og ved bygningerne. Bemærk at nattevagten låser en række døre på Hvide Klit og Klitten i tidsrummet fra 23.30 - 05.30. Benyt derfor de øvrige ind- og udgange i dette tidsrum.

Har du brug for at kontakte nattevagten i løbet af natten, er der altid en nattevagt ved ”basen”, som er placeret i Teenlejren. Alle deltagere får ved ankomst et festivalarmbånd, så man kan se, at vi alle er med i Hvideklit-familien.

Vi glæder os til en rigtig god uge sammen med jer!

Mange hilsner fra lejrudvalget

Årets Lejrudvalg

Har du spørgsmål, skal du endelig kontakte en fra udvalget:

Kasserer
Spørgsmål vedr. betaling, refusion af udgifter, tilmelding, gæster og kommunikation/PR

Majbrit og Simon Rasmussen
T: 26255466 / 91311431
M: majbrit_bille@hotmail.com / simonrasmussen@hotmail.com 

Annette og Martin Rieks-Pedersen
T: 61468604 / 28951819
M: Annette.Rieks@gmail.com / M.rieks23@gmail.com 

Pladsfolk
Spørgsmål vedr. pladsen, brandregler, praktiske foranstaltninger m.m.

Maria og Rasmus Lassen Lauenstein
T: 24400106 / 21484692
M: maria@lauenstein.dkrasmus@lauenstein.dk 

Rikke og Rasmus Hedegaard
T: 51867103 / 40557547
M: rikkegm@hotmail.com / rh@v-e.dk 

Børne- og Ungdomskoordinatorer
Spørgsmål vedr. børneprogram, gruppelokaler, ungledere, Teenlejren, rystesammenture m.m.

Katja og Anders Christensen
T: 61681204 / 51841664
M: katja.steengaard@gmail.com / ritter101@hotmail.com 

Maja og Thomas Mukai
T: 28189509 / 31264609
M: maja@mukai.dk / thomas@mukai.dk 

Lejrchefer
Alle øvrige spørgsmål og almindelig undren

Tove og Frank Haunstrup
T: 25325854 / 20851579
M: tovehm@kfum-kfuk.dk / frank@kfum-kfuk.dk 

Maria og Mads Ingemansen
T: 25521639 / 31261232
M: maria_vig@hotmail.commgi@kfum-kfuk.dk