Kære lejrdeltager

Vi glæder os til at byde dig og din familie velkommen på årets Hvide Klit Familiecamp. Lejren vil igen i år være fyldt med spændende aktiviteter for både børn, unge og voksne.

Her på hjemmesiden kan I finde program og praktiske informationer. Vi har samlet så meget info som muligt her, så den tid der går på meddelelser på lejren begrænses mest muligt.

Enkelte informationer deles på vores Facebook-side, men vi bestræber os på at dette kun er ekstra-info og ikke nødvendige oplysninger. Siden hedder: ”Hvide Klit familiecamp”.

Vi vil indledningsvis gøre opmærksom på, at vi alle er frivillige på lejren. Derfor har vi brug for, at alle giver en hånd med. Ved ankomst til lejren vil I få tildelt nogle praktiske opgaver, som skal løses i løbet af ugen. Samtidig har mange af jer allerede inden lejren påtaget jer opgaver i løbet af ugen. På den måde hjælper vi alle til med, at det skal blive en god uge for alle. På forhånd tak.

Ved spørgsmål før, under og efter lejren er I altid velkomne til at kontakte lejrudvalget

Nogle har været med i mange år, hvilket er rigtig dejligt, men heldigvis kommer der også hvert år nye deltagere til. I den forbindelse håber vi alle vil gøre deres for særligt at hjælpe nye deltagere ind i lejrfællesskabet og i det hele taget sørge for, at alle får en god oplevelse.

Hvide Klit skal være et trygt sted for alle – også om natten. Derfor er der vågne nattevagter på lejren fra 23.00 – 06.00. Nattevagterne patruljerer på campingarealet og ved bygningerne. Bemærk at nattevagten låser en række døre på Hvide Klit og Klitten i tidsrummet fra 23.30 - 05.30. Benyt derfor de øvrige ind- og udgange i dette tidsrum.

Har du brug for at kontakte nattevagten i løbet af natten, er der altid en nattevagt ved ”basen”, som er placeret i Teenlejren. Alle deltagere får ved ankomst et festivalarmbånd, så man kan se, at vi alle er med i Hvideklit-familien.

Vi glæder os til en rigtig god uge sammen med jer. Vi ses!

Mange hilsner fra lejrudvalget

 

 

Årets Lejrudvalg

Kasserer
Spørgsmål til betaling, refusion af udgifter, tilmelding og gæster, mv.

Camilla og Nikolaj Kongsgaard Hansen(kasserer 2022-2024)
 
T: 41682911 / M: Milla_clausen@yahoo.dk (Camilla)
T: 30179978 / M: Kongsgaard-hansen@hotmail.com (Nikolaj)

Majbrit og Simon Rasmussen (kasserer 2023-2025)

T: 26255466 / majbrit_bille@hotmail.com (Majbrit)
T: 91311431 /simonrasmussen@hotmail.com (Simon)

Pladsfolk:
Spørgsmål til bosætning, brandregler, praktiske foranstaltninger mv.

Maria og Rasmus Lassen Lauenstein (pladsfolk 2023-2025)

T: 24440106 / maria@lauenstein.dk (Maria)
T: 21484692 / rasmus@lauenstein.dk (Rasmus)

Laura Danielsen Holm og Steffen Holm (pladsfolk 2022-2024)

T: 60611297 / lauradanielsen@gmail.com (Laura)
T: 20971965 / steffen.m.holm@gmail.com (Steffen)

Ungdomskoordinatorer
Spørgsmål til børneprogram, gruppelokaler, ungledere, rystesammenture mv.

Katja og Anders Christensen (B&U koordinatorer 2024-2027)

Henriette og Mogens Larsen (B&U koordinatorer 2024)

Lejrchefer:
Alle øvrige spørgsmål og almindelig undren

Mette og Poul Bak Gundersen (lejrchefer 2022-2024)
T: 28836961 / Mette@bakgundersen.dk (Mette)
T: 30653177 / poul@bakgundersen.dk (Poul)

Maria og Mads Ingemansen (lejrchefer 2024-2027)